úterý 22. května 2012

Přehlídka a co bylo dál

Ahojte :)
Chillinka byla v neděli na módní přehlídce :) Teda, přehlídka byla dopoledne, kdy jsem dělala kraviny na zahradě u kamarádky, takže jsem o ní přišla, ale měla jsem příležitost si prohlídnout modely některých značek. Fotit jsem nemohla, i když mi mamka celou dobu říkala, že můžu, ale já jsem to radši neriskovala. Pak se zeptala jedné slečny a ta jí potvrdila, že se fotit nemůže.
Bylo to tam vážně úžasný. Těch božskejch doplňků jako šperky, kabelky, boty a klobouky, to byla taková nádhera. A oblečení bylo úžasný. Chtěla bych bejt tak dobrá jako oni :)
Co se týče mýho oblečení, nijak jsem neoslnila, protože jsem jela rovnou z vesnice v tom, v čem jsem tam lítala. Měla jsem galaktický legíny a batikovaný rozstříhaný fringe tílko, obojí jsem si dělala sama. Mezi těma elegantníma lidma jsem si připadala vážně divně. Zvlášť když tam byla ženská s kabelkou od Vuittona a chlápek s taškou od Lacoste, kterej byl moc línej pověsit šaty zpátky na ramínko a řekl si o to jednomu návrháři.
Tak to byla neděle. Fotku naštěstí nemám a doufám, že se žádná ani nikde neobjeví. (Taky doufám, že ten pán s foťákem vážně fotil mamku a ne mě :D)
Fotku včerejšího outfitu nemám, protože jsem s tím mamku nechtěla otravovat a navíc nebyl zas tak dobrej. Tílko s Voldemortem (musím sem dát, jak jsem ho vyráběla - to byl den :D), galaktický legíny a spodnička. Jednoduchý. Jo, a taky náhrdelník z trička. Když jsem měla jeden takovej ve škole poprvý, spolužák mi jeden kousek sebral a od tý doby ho nosí na ruce :D
No, a dneska jsem měla to samý tílko, akorát že ukrytý pod tričkem I <3 London, kterýmu se začal loupat nápis, tak jsem ho někdy v lednu rozstříhala. K tomu bílý silonky, černá sukně z C&A, ve škole conversky a na focení boty z Kiku za 15 Kč (a miluju je! :D). Taky jsem si vyrobila collárek z krajky.
Není to nic moc a hlavně ta kvalita dost upadá, ale co. Nemusím umět fotit :D (ani mít foťák... no dobře, ten by se hodil :D)

A zamilovala jsem se do písničky Je Veux od ZAZ. V pátek nám o ní řekla francouzštinářka a od tý doby jí zbožňuju :)

Věřili byste, že je jí 32? Já i Mac jsme hádaly, že nejvíc tak 25 :D
Každopádně, je to druhá Edith Piaf :)
Au revoir :)

Žádné komentáře:

Okomentovat