úterý 15. května 2012

Skok do nedávné minulosti...

... aneb do září 2011, když jsem se stala středoškolačkou. Už týdny před tím se mi zdály sny o gymplu, jak to bude strašný :D
Asi se na to zpětně podívám fotkama. Nejsou nijak kvalitní, nevadí mi to, neumím fotit a ani to moc nemám ráda :D jak kdy :)
Tahle je focená ve škole. No vemte si to, lavička uvnitř, vážně mě fascinovala! :D


Já a Mac. Fotky jsou děsný, ale je to hezká vzpomínka, jak jsme seděly před gymplem... a dál už si to nepamatuju :D


Tak jednou při hodině... Jako obvykle :D

To jsem někomu pletla... Už teda nevím komu, ale nevadí :D Prostě rybí cop :)

Vážně bych si chtěla do pokoje pověsit nástěnný ponožky... :D (ale vážně - je to skvělej nápad!!)

Můj nejlepší výtvor *_* galaktický legíny <3

Fotka jednou večer... když jsem se nudila :D

Nenalíčená, čerstvě vyfoukaný vlasy :D




Krásnej slunnej den, cesta z tréninku a lavičky před gymplem... co víc si přát? :)

Po prvním jarním slunci se mi zesvětlily vlasy... Nejsem zrovna moc nadšená :D


Mac jsem pletla waterfall braid :)

Tak, většina fotek nebyla zas tak stará... Ještě ale mám starší v záloze :D A to z jednoho večera po tanečních, když ještě u nás ve starým bytě spala Mac :D
The eye of the tiger :D (btw, to co je na skříni, to fakt netuším :D)

A cupcake sloužící jako cukřenka, v tý doby ovšem jen na ozdobu :) (a taky příšerný šaty, který jsem si z aukra objednala na rozlučák, a k tomu milovaný lolitský botičky :))

K fotkám z minulosti asi vše...
Takže, minulost je za mnou, teď mám novej pokoj (konečně, po šesti měsících, kdy jsem bydleli u babičky), a tak strašně moc se mi líbí :) Zatím není nic extra, protože to ještě nemáme moc vypilovaný :)
Pohled do pokoje hned po nastěhování. Konečně je velkej. A taky jsem si vždycky přála parkety (taky to byla fuška je vydrhnout)

Moje postel, která je z boku ruplá, protože na ní někdo (ano, já :D) skákal a ona to jaksi nevydržela :D
Jo, a Pikachu a fíkus :D

Skříň, skříňka s látkama a mamčina matrace. Už aby byly hotový i ostatní pokoje. Ty světýlka si prostě musím pověsit! :)
Tohle okno miluju nejvíc. Je tak obrovský, že si vždycky sednu a koukám ven. Buď mám nohy na parapetu, a nebo je vystrčím ven a máchám s nima ve vzduchu. Už mě za ty dva tejdny stihly napomenout dvě sousedky :D Ale je skvělý. Vždycky jsem si přála takhle veliký okno, připadala bych si jako princezna :D Teď teda už ne, kdysi to byla hezká představa... Každopádně, těším se, až bude pořádná bouřka a já jí celou budu sledovat :) To už jsem takhle koukala na ženskou, která běžela, protože jí moklo prádlo...:D Vážně, odsud mám rozhled :D


A stůl. Ten koš tam vypadá vážně nádherně, ano :D Budu si ho muset pokreslit. Takhle uklizeno tu ves kutečnosti není, ale to je tím, že se teprve dneska dokončilo stěhování ze starýho bytu. Teď ještě musíme přivézt zbytek věcí od babičky a skříně z chalupy... :D

No, to asi bude všechno.
Bye, Chilli :3




1 komentář: