neděle 3. června 2012

Je libo afro?

Nazdáárek :) Celej tejden jsem proučila a o víkendu jsem byla u táty, kde z nějakýho nepochopitelnýho důvodu nešel internet, takže jsem nemohla psát, ale teď už jsem doma a přináším vám spoustu fotek z tohohle tejdne :)
Minulou neděli jsem se rozhodla, že si udělám afro. Našla jsem na youtube video, podle kterýho jsem se do toho pustila a výsledek byl awesome. A vydrželo mi tři dny :)


Tohle je v neděli těsně po udělání. Nemuselo se to ani tupírovat :)

Pondělní outfit nemám a vlastně si ani nevzpomínám, co jsem měla na sobě... V úterý jsem si vzala mamky černý tílko, sukni z New Yorkeru (kterou nevýslovně miluju a nosím jí na bocích, i když se má nosit v pase :D), bílou šifónovou (žeby? :D) košili, kterou jsem náhodou vyhrabala ve skříni, zelenou tkaničku kolem pasu, zelený hodinky, který mamka dostala v práci a zelený conversky :) Afro vydrželo už dva dny :D

Zamilovala jsem si oknový fotky :D teď jich tu bude hodně :)

Ve středu (když jsme s holkama zmokly na těláku, polila jsem Mac barvou s temperama a stalo se spoustu takovejhle nedopatření) mi padly pod ruku děrovaný šaty, který mi Mac půjčovala tak dlouho, až jsem jí přemluvila, ať mi je dá (protože je vůbec nenosila). Potom černý tílko z GATU, máminy černý džíny z Ann Christine, pásek, perličkový náramky z Primarku a úžasnej dortíček z TokyoToys z Londýna.
Ta fotka byla dost tmavá, tak jsem jí zesvětlila (ano, vypadá to děsně :D) to na topení je tílko (ano, jsem bordelář :D) a ano, nemám boty :D tuším že jsem měla napodobeniny vansek z Kiku za 15Kč :D
Miluju ho!!! :D
Sluchátková náušnice :) Naštěstí to nebyly moje sluchátka, našla jsem jen tohle jedno před pátou základkou :D Mamka, když to viděla, hned se zhrozila, že bylo její :D
A tohle je poslední den s afrem :( :D


Pak ve čtvrtek jsem zase vytáhla leopardí legíny z C&A, který jsem si koupila, když jsem byla v březnu v Praze v kině na Hugovi (btw, nááádhernej film!!!)). Často k němu nosím handmade svetrovou vestu. Místo černýho svršku jsem zvolila mamčin hnědej (všimli jste si, že si vždycky něco půjčím od mámy? :D) a sepnula si vlasy (nedrželo to :D) mašličkou, kterou jsem si ušila na literce, když mě nebavilo, co nám učitelka říká. A taky jsem si vzala milovanej přívěšek s houpacím koníkem, kterej jsem dostala od kamarádky k Vánocům. Spolužák si ho vždycky půjčí a pak dělá, jak je drsnej :D a k tomu tentokrát měl i moje kulatý brejle :D

Detail :)


A dvě oknový fotky. Fotit na samospoušť je vážně hrozný :D


No a v pátek jsem spojila černý džíny, šedej vestosvetr a bílý tílko (všechno mamčino) s converskama ze sekáče v Brightonu (za 300,-!!! :D a Mac tam koupila pro svýho bráchu taky jedny, který byly za 150!!! to je cena :D), víčkovým náhrdelníkem (kterej jsem udělala minulej rok na soustředku :D) a hand-made organzovou čelenkou :) Kabát je původně z Nextu, ale já ho mám od tety, která ho koupila v Merlinovi (nejlepší sekáč :D) za 100,- :) a ty náušnice jsou od Vietnamců :)

Potom, když si mě táta odvážel k němu, viděli jsme nádhernou duhu a mně se podařilo jí cvaknout! (potlééésk!! :D)


No a včera jsem si zastrčila kopretinu do rybího copu :)
(btw příští pondělí jedu do Francie!!!) :)
Au revoir :)

Žádné komentáře:

Okomentovat