čtvrtek 9. srpna 2012

DIY galaxy shoes

Nazdárek lidi,
už dlouho si chci udělat galaktický boty, ale neměla jsem k tomu příležitost. Se vším učením, stěhováním a celkově spoustou věcí jsem na to ani neměla chuť. Ale o prázkách vždycky něco tvořím. O jarňákách jsem si udělala galaktický legíny a ty jsou teď už moc ohraný. Už je vidělo spoustu lidí a jsou na ně zvyklý. Ale galaktický boty ještě neviděl nikdo! :D (aspoň ne na někom z Příbrami :D)
Takže, když jsem si pokapala svoje jediný obyčejný černý boty z Kiku za 15 Kč (protože v nich Chillinka vymalovávala svůj pokojíček a samozřejmě, protože je nešika, pocákala si je barvou), rozhodla jsem se je nějak nabarvit. A když už tam byly ty bílý flíčky, proč toho nevyužít? :D

Co budete potřebovat:
*podložku (stačily mi noviny :D)
*paletu (stačil reklamní časák :D)
*vodu (jestli budete chtít ředit)
*akrylovky (barvy můžete zvolit podle obrázků galaxií, na netu je jich plno :3)
*houbičku
*lepenku
*boty
*párátko
*odlakovač, vatový tampónky a tyčinky do uší :D
Barvy vínová, bílá, tyrkysová, nějaká modrá, černá, fialová a stříbrná




Takže tedy, začněme:

Nejdříve si vezměte botu, vyndejte z ní tkaničky a olepte tu gumu okolo lepicí páskou, aby jste jí nezašpinili. Nemusí přiléhat přesně, nedokonalosti se dají odstranit odlakovačem.


A teď už můžete začít nanášet barvy. Jako první jsem nanesla tyrkysovou se světle modrou na tři místa - na špičku, na bok a dozadu, ale je na vás, kde jí chcete mít. Potom můžete nanášet fialovou. Moje byla moc tmavá, tak jsem jí smíchala s bílou a abych vytvořila lepší přechod do modrý, přidávala jsem do ní i vínovou.

Poznámka: lepší než ťupkovat houbičkou je teď lepší si nabrat barvy hodně a pořádně roztírat až do ztracena, je to přece jen vesmír, že ano :D

Pokud chcete, můžete přidat trochu "hvězdnýho prachu", podle mě to udělá hezkej efekt :D


Pokud chcete, můžete přidat i černou barvu a trochu přidat na hloubce, aby to skutečně vytvářelo dojem hlubokýho vesmíru...
No a pak už stačí si na párátko (či tenkej štětec) nabrat bílou barvu a můžete dělat hvězdičky :D Nedělejte jich moc, na jedný botě jich mám hodně a vypadá to docela nepřirozeně, ale to je věc názoru.

Až budete spokojení a bota relativně suchá, sundejte lepenku, odlakovačem odstraňte nedostatky (což skvěle funguje i na bělení bot - předtím byly ty gumy už docela nahnědlý :D), zavažte tkaničky a hurááá!!!! Máte svoje vlastní galaktický boty :3

Fotky:
S galaktickýma legínama :3



Aby bylo poznat, že jsou můj výtvor :D


Tak, to je k botám vše :)

Jinak, dneska jsem byla s holkama z týmu na minigolfu.
Zaměřit... :D
:D To se jen tak nevidí :D

Bye nyappy,
Chilli :3




2 komentáře:

  1. Jsou perfektní! Já jsem uvažovala, že bych si je udělala taky už asi pře půl rokem, ale vždycky mě odradily ceny barev na textil nebo akrylových barev. :(
    Legíny jsem na tobě viděla ve škole, můžu se zeptat, jak si je dělala? Jsou boží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)naštěstí mamka ráda maluje, takže máme doma barev hodně :D :)
      Dělala jsem je podobně jako ty boty, jen jsem trochu víc míchala barvy. Použila jsem tmavě modrou, namíchala z ní světlou a tu jsem začala roztírat jako první. Potom jsem do ní roztírala i bílou, ale musela jsem dávat hodně vrstev, protože jí ten materiál hodně vsáknul a pak se z ní stala šedá... :D No a potom jsem přidávala oranžovou, trochu červený a trochu růžový... A nakonec jsem udělala hvězdičky :)
      A děkuju :3

      Vymazat