neděle 5. srpna 2012

Tutorial: bleached nails

Jelikož se mi barevnej lak už oloupal a mám tak ošklivý nenalakovaný nehty, rozhodla jsem se vyzkoušet něco novýho (opět :D). Na netu jsem viděla tutorial na nehty, které vypadají jako po vysavování.


Fotky jsou focený večer, takže světlo je vážně špatný :D

Budete potřebovat tmavě modrej lak (nebo jakejkoli jinej, pokud chcete docílit efektu savování na jinou barvu), bílej lak, vatový tyčinky, odlakovač a průhlednej lak.
Začněte s lakováním nehtů na modro. Pokud máte dobrý lak, stačí vám jedna vrstva, ten můj řádkuje a není dost hustý, takže jsem musela natřít dvě.

Následně nalakujte bílou vrstvu. Je důležitý, aby byla na modrý, aby to vytvořilo správnej efekt.

Počkejte, až je bílej lak suchej. Namáčejte vatový tyčinky v odlakovači a opatrně s nimi stírejte plošky bílý vrstvy, ale dejte si pozor, ať nesetřete modrou vrstvu.

Výsledek by měl vypadat nějak takhle:
Zkoušela jsem to poprvý, takže zatím to nemám vypilovaný, ale snad se líbí a návod vám bude aspoň trochu užitečnej :)




Žádné komentáře:

Okomentovat