čtvrtek 2. srpna 2012

Za červenec... + tutorial na barevný nehty^^

Chilli slibuje a nesplní :D Byla jsem líná psát něco o Chorvatsku, snad jen to, že jsme si to užili jako nikdy předtím. Zvlášť ty hlášky, především teda moje, které samy o sobě vtipné nebyly, ale bratranec se směje většině mých vět. To bude asi tím, že z pusy vypouštím jen kraviny... :D
No, nemá cenu se tady vypisovat jen o Chorvatsku, protože jsem byla i jinde a zas tak dlouhý tenhle příspěvek nechci :D Ale dám vám dobrou radu: kupte si tekuté stěrače a když bude pršet, nemusíte se obtěžovat se zapínáním stěračů! :D (ach, ta nanotechnologie... :D)
Už druhým rokem jsme byli v Okrugu blízko Trogiru. (jak bratranec filozofoval, krug je chorvatsky chleba, takže jsme bydleli na kůrce...? :D) Máme vyhlídnutou pláž, kam chodíme jako parta (my + Ostraváci), ale když naši spoludovoleňáci odjeli, při prozkoumávání pobřeží jsme objevili hezčí. Teda, ne že by to byla pláž, spíš útesy s hromadou ježků, ale bylo tam méně lidí (pokud vám nevadí Němci, kteří na vás pořád koukají).
Pohled z naší pláže na domy naproti (kam jsme se šli projít)
Naše útesy. Tamtudy se dalo docela dobře lézt, tu cestu mi ukázal jeden moc milej českej pán :) (to mi připomíná hlášku... znáte písničku Smrt českých pánů? Já ne, a když jsem slyšela slova poprvý, rozumněla jsem smrt českých banááánůůů.... :D)

Červánky :3

V trogirské tržnici :D

Trogirská věž (nevím jestli to byl kostel nebo něco takovýho, ale bylo to krásný :))

Před lodí s krugem. A nekoušu ho, mělo to vypadat jako kormidlo! :D

Noční koupání :)

Na druhé straně ostrova s úžasnýma palmičkama :D

(tady jsem potkala Češky, které obdivovaly moje tílko :D ovšem vůbec nepochopily pointu, proč je tam LV :D)

Každý večer partičky žolíků a una :D

Pozvali jsme místní Chorvaty na uno a hráli jsme asi do deseti večer :D

A vtipný fotky z posledního večera :D
Bacha, mám vařečku!

A já vidličku!

No a já pánvičku!

:D
Poslední den, pár minut před odjezdem, jsme ještě zašli do Trogiru. Vyhrnuje se mi sukně :D

A fotky po cestě zpátky... Podařilo se mi cvaknout západ slunce :)
V autě na cestě zpátky, kde jely namixovaný písničky od bratrance :D

A byly to:


No a minulý čtvrtek jsme jeli na vodu. Tam i zpátky mi v uších hrála Kyary Pamyu Pamyu.
Jinak jsme si to užili, hlavně bratrancovo (tenhle je mladší) pádlování nepádlování (byl se mnou háček), progrilovaný večery a mačkání dvaceti lidí v karavanu, když pršelo. No skutečně, letos to bylo ještě lepší než kdy jindy. Sjížděli jsme Vltavu od Vyššího Brodu až po Český Krumlov (kde teď bylo hodně mých známých, aspoň mi to tak přijde... :D) Fotek moc nemám, jen pár ze závěrečnýho sjížděcího dne, na který jsem já :D

Tílko jsem ustřihla z nějakýho divnýho trička a postříkala barvou na hedvábí :D Kšiltku jsme měli jako povinný úbor a já jí pořád nosila kšiltem dozadu. Kraťasy jsem si ustřihla z manšestráků, který už jsem nenosila, měla jsem je spíš jako tepláky. Před asi dvěma lety jsem si na zadek vysavovala nápis An Cafe, ale když jsem z nich udělala kraťasy, řekla jsem si, že je budu nosit častěji a nápis musí zmizet, protože se tam nehodí. Ale jakmile se AC vrátili, zase jsem je začala poslouchat, takže... nápis zůstává :3 :D

Teď se vrhám na předělávání pokoje. Záclony jsou trochu nakřivo, ještě se to musí vymakat.
Kolem postele mám světýlka, skoro každý večer zapínám světlo měnící barvy (aby měli sousedi radost :D), šiju si pytel na sezení, věším nebesa na postel... Teda, ne všechno hned, ale do konce prázek už to chci mít hotový :D

Dneska jsem pekla sušenky. Někdy sem dám recept, abyste tady furt nečetli jen o tom, co pořád dělám :D Teď jsem je udělala malinový, ale origoš jsou taky moc dobrý :)
Trochu jsem to přehnala s cukrem... :D

 No, a jak jsem psala o Mikadu z Francie, tak ho prodávají v Tescu! Takže můžu jíst falešný pocky kdykoliv na ně dostanu chuť a nemusím kvůli tomu jezdit do Prahy :D


A když jsem měla napečíno, uklizeno atd a nudila jsem se, nalakovala jsem si nehty (ááno, zní to jako ta nejobyčejnější věc na světě :D) Já a mamka jdeme večer ven podniknout nějakej photoshoot, abychom měly společný fotky, tak jsem potřebovala něco extra. Nechala jsem se inspirovat na netu a zvolila barvy. Ale u mě už je ohraný dokonce i když mám každej nehet jinej. Takže jsem přišla s něčím originálnějším :3

^^ Pěkné, že? :D Tak, abych přela k tutoriálu.
Nejdřív jsem si rozkresila, jakou kde chci mít barevnou kombinaci. to samozřejmě můžete přeskočit, mně to pomáhá :D V pravým horním rohu jsem si míchala zelenou a pak jsem zjistila, že takovou mám :D
Jestli chcete, můžete si na nehty před nanášením prvních vrstev ještě nanést pleťový nebo bílý lak, je to na vás. Neudělala jsem to a musela jsem nanášet více vrstev, ale vůbec to nevadí :)
Když už máte vybrané barvy, můžete si s nimi potřít papír tak, jak je chcete za sebou, a namočit do nich houbičku (používá se kosmetická, ale na nádobí bohatě stačí :D a dá se použít i odličovací tampónek, pokud chcete :D). Můžete namočit všechny barvy najednou a rovnou je natisknout na nehet (dobré třeba na duhu), nebo jednotlivě barvy ťupkovat na různá místa nehtu (třeba když chcete vytvořit efekt přechodu tónů jedné barvy a nebo chcete vytvořit dojem gelového nehtu :D).
Nebo, právě pro tyto kombinace s více než dvěma barvami na jednom nehtu je dobré houbičku rovnou potřít laky v barevném pořadí, jaké chcete. Šlo to dobře jak s obyčejnými tříbarevnými kombinacemi, tak i s duhou o více barvách :)


Když je lak zaschlý, přelákněte nehty průhledným (nebo, pokud chcete, třpytivým lakem, to je na vás) a jakmile uschne i on, odlakujte tyčinkou do uší přetaženiny (věřím že při obtiskávání houbičky je uděláte, leda že byste to vymakali tak dobře, že byste ani jednou nepřetáhli :D V takovém případě gratuluju! :D)
A je to hotovo. Nezabralo to moc času, asi půl hodiny, což je s mým uměním úplně normální čas obyčejného jednobarevného lakovaní, a vypadá to, řekla bych, velmi zajímavě :) :D Snad budu mít čas dělat si takový nehty i ve školním roce.

Tak se mějte, příště sem dám recept na sušenky! :3
Bye Nyappy o(≧∀≦)o
Chilli^^




2 komentáře:

  1. ohohohohooo~ a teď budu stalkovat já >:D tak za prvé: prohlížím si tak fotky a najednou: "Kája!" XD jáj! i po těch letech jsem ho poznala XD (teda on by mě asi nepoznal XD) za druhé: Já teda pochopila, proč je tam LV XD za třetí: no vidíš! Když mají pocky u nás, musí mít i v Čechách XD (vzhledem k tomu, že Praha má vždycky všechno dřív XD) a jsou navíc výborné, tak proč je nejíst, že :D a za čtvrté: boží nehty ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně stalkuj, nevadí :D
      1. jo no, hrozně se změnil :D ale chová se úplně stejně :D
      2. no spousta holek (a kluků) kouká na Voldyho a vůbec jim nedocvakne, proč tam to LV je... nebo naopak koukají na LV a Voldyho si nevšimnou :D
      3. joo, konečně je můžu jíst kykoliv a nemusím kvůli nim do japa! :D (docela jsem se ale divila :D)
      4. děkuju :3

      Vymazat