čtvrtek 6. září 2012

Ach ta škola... :D

Páni, to už je dlouho, co jsem nic nepsala :D
Za ten měsíc se toho moc neudálo, takže to v rychlosti shrnu :)

18. srpna jsem byla na Okoři. Byl to můj úplně první fesťák a jsem fakt nadšená, ještě teď nosím ten náramek :D Nešla jsem tam ani tak kvůli těm skupinám, jako kvůli kámoškám a prostě se jen tak pobavit. A bylo to absolutně skvělý. Jen nutno dodat, že ta paní u stánku s langošema to přehnala se solí a to je už co říct i na mě, když si všechno přesoluju. Sice byly langoše hnusný, ale dojídala jsem i po kámošce a aspoň jsem neměla hlad. Fotky nemám, ale kamarádka mi je dodá, takže je sem pak možná hodím :D Kdyby někoho zajímalo, co jsem měla na sobě, tak vám zatím musí postačit popis: modrá spodnička, černý tílko a černý bloomersky (lolitkovský bombarďáky, takový ty, jak nosily babičky a prababičky :D) a k tomu ty galaktický botky, který se mi solidně zaprášily. A večer, když byla zima, tak jsem vyměnila bloomers za galaktický legíny, svetr jsem měla tuším růžovej (ale nejsem si jistá :D) a po zbytek večera chodila s kabelkou :D
A to je vlastně poslední kulturní akce, jaký jsme se zúčastnila.
Potom jsem jela s tátou do IQ parku. Sranda byla, to samozřejmě, a byla jsem šťastná, že můžu uplatňovat znalosti z fyziky :D
Dá si někdo hlavu? :D

Loutka :D

V bublině, yahoo!!! :D Jako Prasátko v Medvídkovi Pú! :D

Tohle děcko mě nenechalo tu bublinu udělat :D

Předposlední prázdninovej víkend jsem jela do Ostravy a do Havířova, ale jinak jsem courala po městě. Vlastně jsem celý prázky tak nějak zabila. V pátek potom jsme slavili narozky kamarádky. No a poslední víkend (konkrétně v neděli) jsem jela na pouť do Sušice, což je v naší rodině tradice, a koupila pár kravinek na trhu. Na žádnou atrakci jsem nešla, protože jsem se těšila jen na X-treme, kterej tam jako na potvoru nebyl. A to na něj chodím pravidelně asi od 12! :D Fotku z poutě nemám, ale pravděpodobně si na sebe ještě někdy vezmu to samý, až bude venku trochu chladněji... :D Jinak, pro představu: bilý body, černá úzká sukně, bílý silonky, černý oxfordky a bílej svetr s černýma puntíkama :) (zdá se, že mám opravdu nejradši černo bílou kombinaci a to i přes to, že černá ani bílá nejsou mými oblíbenými barvami :D)
Zapomněla bych dodat, že jsme se celej tým rozhodly, že si obarvíme vlasy smejvacím šampónem. Nakonec jsme do toho šly jen půlka, ale i tak  -šampón byl koupenej, jde se barvit. A jestli jsem před tím neměla ráda svojí barvu vlasů, tak tohle bylo děsný. Měla to bejt kaštanově hnědá, ale házela mi odlesku do červena a do vínova. Tak jsem doufala, že se to za těch 8 umytí vymeje. Po 4 mi to zčervenalo. Dneska se chystám na sedmý a je to zrzavý... :D Sice jsem vždycky chtěla bejt zrzka a ta barva se mi docela líbí, ale fakt už chci zpátky svojí šedivo hnědou míchaninu, která je v létě do blond a v zimě do tmavě hněda... :DD A vážně doufám, že mamka nemá pravdu, když říká, že se mi to nevymeje... :D
No, překousla jsem to a šla jsem tak do školy. Opět nemám outfitovou fotku, ale počítám s tím, že si to taky ještě někdy vezmu, protože se mi to docela líbilo :D (měla jsem černý tílko, černý silonky, černý oxfordky a úzkou sukni s motivem krajky z New Yorkeru). Ten den jsme dělali uvítání pro prváky. No a dvojčata od nás uvařila těstoviny s modrým barvivem, tvarohem a jogurtem, spolužákovi jsme nasadili kuchařskou čepici (má výroba :D doufám, že jí pověsíme do třídy :D) a zástěru a šlo se krmit. A mezitím, co 1.A procházela kolem lavic, čmárali jsme na ně, a když měli tu nechuť za sebou (mohlo to bejt horší, ale nechtěli jsme, aby to dopadlo nějak špatně), tak jim jedna z dvojčat připínala náramky s nápisem "Gympl, uteč dokud můžeš!" nebo tak nějak :D A potom jsme měli požární cvičení či jak to ředitelka nazvala, to jsme se celá škola vypakovali na dvůr (a nikdy bych neřekla, že tohle byla celá škola), tam jsme postávali jak trubky a pak se mohlo domů. Takže z původního stresování z přivítání jsem se zase začala stresovat kvůli dalšímu dni, protože jsme měli psát z angličtiny velkej test a měli jsme odevzdávat esej :D
V úterý jsem si konečně vzala ty lolita šaty z japa shopu. Sice jsem je už na sobě jednou měla (když jsem si šla koupit lístky na Okoř a zrovna lilo jako z konve, a to doslova), ale to nemělo ten správný efekt. každopádně, nutně si potřebuju udělat červenou, bílou nebo červeno bílou mašli :D
Šaty ani představovat nemusím, značka Pyon Pyon a jsou z japa shopu. Ponožky s krajkou jsou z Claire's, boty s puntíkovanou mašličkou z Bati, saténová květina ve vlasech je handmade a brejle jsou z trhu. Lehce šílený výraz je dědičný :DD

Včera jsem vsadila trochu na klasiku. Vzala jsem si sukni, kterou nosím snad už od osmičky a kterou mamka kdysi ušila, a k ní černou spodničku. Tuhle kombinaci sukně se spodničkou nosím prakticky od doby, co jsem poprvý měla tu sukni na sobě :D A k tomu vždycky černý tričko :D
Tričko je z Anglie a mám ho opravdu ráda. Snad se mi neošoupe, protože by byla škoda ho rozstříhat... :D Spodnička není skoro vůbec vidět, protože po tréninku jsem si tu sukni stáhla trochu níž :D Jinak, levá náušnice je pírko a pravá je pyramidka z pásku :D

Detail na nápis a na náramek (kterej jsem shodou okolností koupila asi před rokem nebo dvěma na trzích v Sušici a tehdy jsem ho vážně sháněla :D) Jo a to fialový, to je náramek z Okoře :D

Detail na conversky s anglickou vlajkou. Přivezla mi je teta z Chicaga :) Na jazyku je nápis The Who a každou botu mám zavázanou jinak :D
Taky můžete vidět spodničku :D

No a dneska jsme se fotili. Myslím, že nejlepší nápad bude dát sem fotku s Mac, hned jak jí budeme mít, protože domácí fotky jsou dosti nekvalitní :DD Ale mám foto náušnic ve tvaru zipu (jsou plastový a ještě z doby, kdy bylo mamce 15 :D) a druhý se sluchátkem (který nebylo moje :D) a s handmade collárkem :D
A můžete vidět dnes už zrzavý vlasy :D

To je prozatím vše, uvidíme, jestli budu příště postovat fotky z Okoře... :D
Chilli :3


1 komentář:

  1. Lol XD a já fyziku ráda XD (it's strange, I know :D) ta hlava je fakt dobrá :D *pořád přemýšlí, jak to je udělané XD* ehmm... A taky...víš, že v tom zrcadle vypadáš naprosto jinak? XD (asi bude vážně pravda, že člověk má jinou půlku obličeje než druhou XD) Love that collar! *-* :D

    OdpovědětVymazat