neděle 9. září 2012

Decoden mp4 tutorial :)

Včera jsem se konečně dokopala k tomu, abych si trochu vyzdobila mp4. Předtím jsem si jí jen polepila samolepkama, ale přijde mi to takový chudý... :D Takže jsem se rozhodla pro decoden. Je to roztomilý, nenáročný a můžete si na cokoli dát cokoli :D
Příklady některých decodenů:

Některý věci jsou opravdu přehnaný a to dokonce i na mě. Mám ráda přeplácanosti, ale všechno má svý meze... jen decoden ne :D
V jistým smyslu to je ale umění, nezdá se vám? Takhle si vyhrát se zdobením, no... čehokoli :D

Takže jsem se rozhodla, že to taky zkusím..

Budete potřebovat:

*silikon a takovou tu nástavnou pistoli či co to je, abyste ho dostali ven :D
*svačinový sáček nebo nějakou igelitku
*lepenku
*nůžky
*pouzdro na mobil, mp4 nebo něco jiného (pokud nemáte, stačí buď samolepící tapeta, nebo normální a přilepíte jí oboustrannou lepenkou :D), taky můžete zdobit bez pouzdra, je to na vás
*zdobítko na dorty
*nějaký mašličky, mini jídlo, srdíčka, plastový hračky, samolepky, perličky, korálky, kravinky z fima... :D


Já jsem používala tyhle. Všechno až na ten samolepkovej bonbon je vyrobený z kera hmoty a obarvený akrylovkama :D

Takže, nejdřív jsem si na tapetu obkreslila tvar mp4, abych si mohla vyrobit kryt. Úplně obyčejně jsem ho přilepila oboustrannou lepenkou, takže až se mi to přestane líbit, můžu ho kdykoli sundat :D

Uznávám, že je to vážně docela divný, když to není po celý délce, ale to bych si fakt musela sehnat kryt, protože jinak bych se bála, že ty důležitý věci po stranách zapatlám :D

Další krok je ustřihnout špičku tuby se silikonem a vytlačit ho do rohu sáčku. Nemusíte mačkat po celou dobu, protože silikon vytejká ještě dlouho po tom, co jste už dávno přestali. No zkrátka naplňte sáček takovým množstvím, jaký si myslíte, že bude odpovídat, vždycky můžete přidat víc. A když vám náhodou ještě zbude, tak z něj můžete udělat šlehačku třeba na prstýnek :))
(ta fotka není ani trochu rozmazaná, že ano :DD)

Pak už jen stačí ustřihnout špičku (trochu větší otvor než máte u zdobítka), lepenkou přilepit zdobítko a můžete začít nanášet na kryt. Způsobů je hodně - nejzákladnější je nanést nějak ladem skladem a potom to rozetřít a doupravit párátkem nebo čímkoli jiným, co máte právě po ruce :D


Další základní technikou je vytvářet jakoby malý šlehačkový vršky, ale nedodělávat je... Vážně nevím, jak to popsat :DD

Tady už nemusíte nic doupravovat a případný nedokonalosti zamaskujete čímkoli. A vždycky to vypadá roztomile :3

Další metodou je dělat po celý délce ty šlehačky. Prostě to jen zatočíte, abyste vytvořili šlehačku, jako na dortu nebo na cupcaku (ne že bych to někdy dělala :D).


Tady jsem musela dát obě videa... Samotný decodenování je až na konci, ale spíš mi jde o ty vymoženosti, jaký v Japonsku mají :D Kdyby tohle prodávali u nás, to by bylo super :D :)

Další krok, když už máte umístěný silikon, je zdobení podle vašeho gusta. Opravdu můžete zdobit čímkoli, je to na vás. Mašličky, fimo kravinky, hroty, samolepky, knoflíky, korálky... :D

Pokud vám něco zbylo v sáčku a už nemáte, co byste nadecodenovali, můžete si vzít jiný sáček a udělat na něj šlehačku. Po uschnutí půjde skvěle sundat, ale použít se dá leda tak na přívěšky. Protože na silikonu nedrží lepidla. Ale dneska večer zkusím udělat prstýnky trochu jiným způsobem a pak vám o tom napíšu :) ;)




Některý se nepovedly, ale to nevadí :)

Jinak jsem si udělala makronku :3 Dala bych si... :) (kdo je nejedl, ať to rychle napraví :D takovej požitek jsem ještě ze sladkostí nikdy neměla :D)

A jak teda vypadá finální produkt? :)





Jsem docela spokojená :) Na to, že je to můj druhý pokus (a ten první dopadl vážně žalostně... nikdy nedávejte málo silikonu, vypadá to vážně příšerně :D myslím málo jako maximálně 2 mm vrstva, to opravdu nestačí :D)

Jo a odbočím od tématu... v pátek jsem se byla podívat v tanečních a tohle jsme měla na sobě:

Porušila jsme hned dvě pravidla - šla jsem bez silonek a měla jsme klíny. Naštěstí jsem tam nebyla přihlášená, takže jim bylo jedno, že něco porušuju, ale i tak, když jsem tancovala, tak v klínech to opravdu moc nešlo :D Ale byla jsme ráda, že jsem si aspoň něco zatancovala, protože jsem ty tance naposled tancovala na svým věnečku - a to je sakra dlouho :D I když, jive tancuju pořád a když nemám s kým, tak sama, protože je to super tanec :)

Takže, vaše Chillinka se s vámi loučí, zkusí další decodenování (mám v plánu sešit s Rilakkumou) a postne vám ty fotky z Okoře :DD
Bye Nyappy :3














Žádné komentáře:

Okomentovat