pondělí 10. září 2012

Praha, smrdící silikon a prstýnek :D

Dneska jsem nešla do školy. Dopoledne jsem šla na kontrolu rovnátek, kde mi dentistka vyměnila gumičky za stříbrnej řetízek a červený nahoře a modrý dole, takže to vypadá skoro jako trikolóra... :D A na konci listopadu mi je sundaj. Sice je to trochu dýl, než jsem čekala, ale i tak jsem ráda, že se jich konečně zbavím.
Potom jsem jela s mamkou do Prahy na oční. Prohlídka proběhla v pohodě a protože nemělo cenu se vracet do školy, zašly jsme do flex-texu pro nějaký nový látky. Mamka šije bratrancově přítelkyni šaty na maturák, takže potřebovala kostice a taky tyl na zvednutí sukně. Já jsme taky chtěla tyl na spodničku, a objevila jsem super sametovou látku, ze který chci legíny. Mamka objevila další super látky, ze který taky chci legíny. :DD
No potom jsme šly do Stoklasy, samozřejmě, ráj korálků, a byla jsem znovu unešená, jako když jsem tam vstoupila poprvý :DD A pár kravinek jsem si odnesla.
Následovala návštěva Palladia, kde jsme si prošly pár obchůdků (neboli všechny patra :D) a dostala jsme pár před-narozeninových dárků.
Jinak v neděli (neboli včera) jsem šla s mamkou obhlídnout New Yorker, kde se mi líbily sukně za 130 Kč, takže si tam jednu nebo dvě dojdu koupit... Sukní není nikdy dost, že :D A pak jsme zašly do GATU, kde mi mamka taky pár věcí koupila... Takže mám nový přírůstky do šatníku :)  (už aby nám přišel ten věšák a ty skříně! :DD)

Šaty z HM, knížka z Luxoru (je absolutně super :) kdo má rád hororový povídky, bude se mu líbit :)), světle modrá barva na látku (obarvím si legíny, snad mi to chytne :D)

Absoltně božskej svetřík, dlouhý hnědý tílko a pandí pantofle, GATE

Ty jsou tak kawaii~! Pandy vedou! Don't be rasist, be like a panda. They're black, white and asian. :3

A hořčicová halenka a hnědý nadkolenky :)

A nyní následujou ty skvosty z flex-texu a Stoklasy.
Super látka na legíny, tmavě červený (i když tak nevypadá) samet, jasně červený tyl, lila elastická krajka, spony na pásek a nějaký divný kusy čehosi pošitý kamínkama za 1 Kč :)


Na oboje už je nastřihnuto :)

Hezkej choker a náramek :)

A tuhle barvu žeru (i když vůbec není vidět :D)

Komponenty :)

A absolutně super přívěsky :) Sovička a ptáček už jsou na náušnicích, klícka je na krku :)

Jinak, proč mám v názvu smrdící silikon? V autobuse jsme vytáhla mp4 a myslím, že všechny okolo mě muselo začít děsně štípat v nose. Snad to vyčichne...
Zkoušela jsem udělat silikonovou šlehačku na papír a pak jí i s ním vystřihnout, aby to lepilo líp, ale zatím to moc nedrží... Ale já to vychytám :D Možná bych radši zkusila čtvrtku... To by mohlo zabrat líp :)
Přeju veselý tvoření se silikonem (užijte si tu vůni :DD) a jeďte do flex-texu a Stoklasy, pokud milujete látky a galanterie, je tohle pro vás.
Jo, a jedla jsem makronku od Paula. Pistáciovou. Sice nemá na francouzský, ale i tak byla dobrá... :3

Chilli :3

1 komentář:

  1. "Don't be rasist, be like a panda. They're black, white and Asian" To je chytrý :D Musím říct, že by mě to nenapadlo XD Pandy vedou~ ^^ *správná Čína* Líbí se mi ten svetřík a ta halenka~ :3 A...o čem je ta knížka~? *knihomol*

    OdpovědětVymazat